BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, 31 August 2010

Misir'in Enerjisi

I$ nedeniyle Ortadogu'da seyahat etmem gereken zamanlarda gitmekten hic haz etmedigim bir yerdi Misir. Ozellikle de Kahire. Dunyanin en kaotik ve kalabalik trafigiyle, hijyen anlayisindan oldukca yoksun restoran ve otelleriyle ve gittigimde buyuk bir hayal kirikligi yaratan Piramit'leriyle...
Sonra bu Piramit ziyareti sirasinda iclerinden birine girip klostrofobik bir ortamda bos bir odaya ciktim ve bunu neden yaptigimi cok uzun bir sure kendime sorup durdum.
Cok cok sonra Hasan Celiktas'in derki 'deki Misir yazisini okuyunca neden surekli Misir'a gitmek zorunda kaldigimi, Piramit'leri ziyaret etmekle kalmayip neden iceri girip odaya kadar cikma geregi duydugumu, o zaman sikinti yaratan bu seyahatlerin bana aslinda neler ogrettigini ve neler kattigini anladim. Ikinci seyahatin yazisi ise bilgileri tamamlamis oldu.
Bana cok sey ogreten bu yazilar icin "sonsuz" tesekkurler.

0 comments: