BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, 19 August 2010

Benim yolculugum

Ruhsal yolculugum gercek anlamda 2004'un Ocak ayinda sevgili Efrah hocam sayesinde Reiki'yle basladi.
Birinci seviyeye uyumlanir uyumlanmaz ve asil ikinci seviyeden sonra hayatimda (Efrah hocamin onceden tek tek ongordugu gibi) oldukca calkantili bir donem basladi...taslar yerinden oynadi...gitmesi gerekenler gitti...gelmesi gerekenler geldi...atilmasi gerekenler atildi...cozulmesi gerekenler cozuldu....
Zor bir donemdi.
Ego bircok seye tutunmak istedi. Zararli olsa bile tanidik olandan ayrilmak istemedi. Yeni her zaman korkutur egoyu. Ama ben cok kararliydim. Yuksek benligimin sesini duymaya calistim, duse kalka da olsa cikmak istedim bu donguden. Reiki 3 inisiyasyonu icin sevgili Korkut Keskiner'in kapisini caldim (cunku bu arada hic hesapta olmayan bir sekilde aslinda hic sevmedigim Izmir'e tasinmistim) ve son sembolu de hayatima katmis oldum.
Titresim yukseldikce ve daha yuksek frekanslara tirmandikca iyilesmeyi hizlandiran, kendime giden yolda bana isik tutan bir cok degisik yontem, ogretmen ve aracla tanistim. Bunlardan en onemlisi hic suphesiz 2008'de katildigim Kuantum Dusunce Teknigi Uygulayicilik Egitimi'ydi. Kuantum Dusunce Teknigi sayesinde tum benligimi didik didik ederek tum karanlik noktalari aydinlatma sansini yakaladim. Zaman kavrami farkli bir boyut kazandi. Gecmis, gelecek, simdiki zaman icice gecti ve 'temizlendikten' sonra su anda sabitlendi.
Bu teknigi bize kazandiran ve uygulayici olma imkanini bana veren R.Sanal'a cok tesekkur ediyorum burdan.
Bundan sonraki amacim tum ogrendiklerimi harmanlayarak ruhsal yolculuguna cikmis fakat destege ihtiyac duyan herkese yol gostermek, yardimci olmak, isik tutmak...
Bunu yaparken en cok Kuantum Dusunce Teknigi'nden faydalanacak olsam da tek bir teknige bagli kalmadan tum bildiklerimden, ogrendiklerimden, okuduklarimdan faydalanip ihtiyaca ve bulunulan frekansa gore destek olmak istiyorum.
Sevgi & isikla,
Janset

0 comments: